FAQ

Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na większość pytań i wątpliwości

hero

Czy dostanę rachunek albo paragon ?

Tak, paragon dołączamy do zamówienia i wrzucamy go do reklamówki. Jako firma która pośredniczy w zakupie wystawiamy rachunek w formie elektronicznej jedynie za dostawę który wysyłamy mailem.

shape

Co w przypadku gdy brakuje jakiegoś towaru ?

Sprawdź zawartość zamówienia z paragonem. Jeżeli produktu nie ma również na paragonie to oznacza że był problem z jego dostępnością w sklepie. Prosimy w takim przypadku o kontakt bezpośrednio ze sklepem. Dane kontaktowe zawsze wysyłamy mailowo po doręczeniu zamówienia.

shape

W jaki sposób kurier poinformuje mnie że dostarczył zamówienie ?

Kurier zadzwoni do Ciebie domofonem abyś mógł go wpuścić. Następnie zostawi zamówienie na wycieraczce i zapuka po czym odejdzie lub zadzwoni ponownie domofonem.

shape

Czy muszę spotkać się bezpośrednio z kurierem ?

Nie. Dbamy o zdrowie Twoje jak i naszych kurierów i unikamy kontaktów bezpośrednich.

shape

Czy gdy jestem na kwarantannie mogę złożyć zamówienie ?

Tak, oczywiście. Respektuj postanowienia o kwarantannie i kwestie dostawy żywności zostaw nam.

shape

Co jeżeli nie znalazłem w zamówieniu paragonu ?

Zgłoś nam taki problem drogą mailową na kontakt@drivetoyou.pl

shape

Jakie płatności akceptujecie ?

Akceptujemy wszelkie elektroniczne formy płatności które udostępnia platforma przelewy24.

shape

Czy naliczacie marże do produktów ?

Nie. Ceny które wysyłamy w podsumowaniu są cenami obowiązującymi u dostawców w momencie składania zamówienia i nie zawierają naszej marży.

shape

Czy kierowcy dbają o odkażanie rąk ?

Tak. Wszyscy nasi kierowcy regularnie dbają o odkażanie rąk oraz noszą rękawiczki.

shape

Jaki jest czas dostawy ?

Czas dostawy wynosi obecnie 1 dzień roboczy. Zamawiając dzisiaj, otrzymujesz zamówienie w kolejnym dniu roboczym. Stale się rozwijamy i staramy się skrócić ten czas do minimum.

shape

Ile kosztuje dostawa ?

Koszt dostawy wynosi 19zł i jest stały na terenie dzielnicy w której znajduje się wybrany sklep. Dostarczenie po za dzielnicę w której znajduje się sklep kosztuje 29zł.

shape

Gdzie mogę złożyć reklamację lub wykonać zwrot ?

Wszelkie reklamacje i zwroty należy kierować bezpośrednio do dostawcy/sklepu u którego został zakupiony towar. Należy pamiętać że serwis DriveToYou.pl nie jest stroną zawieranych pomiędzy klientem a sklepem umów kupna sprzedaży.

shape

Dlaczego są dwa linki do płatności ?

Serwis DriveToYou nie sprzedaje bezpośrednio towarów. Towary kupujesz u Dostawców, którzy zamieszczają swoją ofertę w naszym sklepie internetowym.

Serwis DriveToYou umożliwia przejrzenie oferty Dostawcy oraz techniczną realizację zamówienia pomiędzy Klientem a Dostawcą oraz realizuje bezpośrednio dostawę zamówionego u Dostawcy towaru do Klienta.

Dlatego wymagamy realizacji dwóch wpłat. Jednej za usługę dostarczenia produktów realizowaną przez serwis DriveToYou.pl a drugą bezpośrednio do sklepu za zakupione towary.

shape

Jakie produkty dostarczamy ?

Zasadniczo każde które zmieszczą się do trzech reklamówek i nie przekroczą logicznej wagi którą uniesie nasz kurier. Staramy się nie dostarczać zbyt dużej, przesadnej ilości wszelkiego rodzaju ciężkich napojów itd. Wynika to z tego że nasi kurierzy to tacy sami ludzie jak Ty i muszą mieć po ludzku siłę żeby ogarnąć Twoje zamówienie i zająć się następnym.

shape

Co z produktami na wagę, skoro mam zapłacić przedpłatą ?

Dostawcy dołożą wszelkich starań aby tak odmierzyć produkty aby ich waga była zgodna z zamówieniem.

shape

Dlaczego przyjmujecie tylko zamówienia do 250zł ?

Nasi kurierzy są bardzo szybcy - nie mamy zamiaru ich ganiać, jeżeli po drodze podjedzą Wam część zamówienia ponieważ wtedy będziemy musieli za nie zapłacić z własnej kieszeni – a stać nas tylko na 250 zł :)

shape

Czy mogę zapłacić gotówką lub kartą przy odbiorze ?

Niestety nie udostępniamy takiej możliwości z troski o zdrowie Twoje oraz naszych kurierów.

shape

Czy mogę otrzymać telefon do kuriera aby umówić się z nim w kwestii godziny odbioru zamówienia?

Tak. W mailu potwierdzającym realizację zamówienia, w dniu dostawy otrzymasz numer telefonu do kuriera.

shape